Question: 

Hoe voeg ik foto’s of ingescande verslagen toe aan een patiëntendossier?

Answer: 

Inscannen van het document

1. Scan uw foto(‘s) en/of bestand(en) in. 
2. Kies bij voorkeur het type JPG-bestand of Pdf-bestand. Het is van belang dat de bestandsgrootte klein blijft.

Toevoegen aan het dossier in CareConnect

3. Klik in CareConnect op het tandwiel rechtsboven.
4. Klik op ‘Documenten uploaden’ onder de titel ‘Patiëntenbeheer’.
5. Selecteer het geüploade bestand of bestanden.

6. Zoek het bestand of de bestanden.
7. Selecteer meerdere bestanden door de linkermuisknop ingedrukt te houden en over de bestanden te slepen.
8. Klik op ‘Openen’.

9. Vul de naam van de patiënt in.
10. Pas het type van het document aan.
11. Vul de datum, afzender, ontvanger, het onderwerp en eventueel een besluit in.
12. Het is mogelijk het document te linken met een zorgelement (als de naam van een patient ingevuld is en als er zorgelementen bekend zijn in het dossier).
13. Klik op ‘Bewaar’.

Eén van de geselecteerde documenten zal terug te vinden zijn in het overzicht van de documenten onder  .

Indien u meerdere bestanden selecteerde om in CareConnect te plaatsen, zal onmiddellijk na het klikken op ‘Bewaar’ het volgende bestand klaarstaan en zal u opnieuw de patiënt moeten selecteren, het type van het document aanvullen, de datum aanpassen etc.