Question: 

Inloggegevens resetten via Corilus Passport

Answer: 

 Aanmelden in CareConnect is mogelijk via de identiteitskaart of via de MFA, de aanmeldmethode met mailadres + 5 cijferige zelfgekozen pincode.

  • In CareConnect General Practitioner kan u altijd via Pincode vergeten inloggen met uw identiteitskaart en een nieuwe pincode kiezen. Opgelet eenvoudige codes zoals 12345 worden niet aanvaard.
  • Logt u in nadat uw collega had aangemeld? Dan dient u CareConnect opnieuw op te starten om als andere gebruiker aan te melden.
  • Krijgt u niet het voorstel om een pincode in te voeren, maar een oogicoontje te zien? Klik dan op de onderste link om het correcte MFA scherm weer te geven.

U wil graag uw gegevens veranderen zoals het e-mailadres of uw gsm-nummer die gelinkt staan aan u als gebruiker in CareConnect,

dan kan dat via volgende link: https://passport.corilus.be/admin/login

1. Klik op ‘Authenticeren’.

2. Meld aan via de eID of uw MFA.

3. Beheer uw account of pas uw pincode aan van uw MFA account.

4. Beheer account: pas hier uw persoonlijk e-mailadres en/of gsm-nummer aan.

5. Beheer account: pas uw 5-cijferige pincode hier aan.

 

 

6. Wanneer iets gewijzigd werd, krijgt u de volgende melding:

Ook op het dashboard verschijnt volgende melding:

Indien u uw e-mailadres wijzigt, krijgt u een mail om deze te bevestigen.

Kijk in uw Spam folder indien deze niet in uw Postvak in verschijnt.