Externe platformen

Externe platformen

Documenten zoeken op de hubs

Om documenten van de patiënt in externe bronnen (Hubs, Vitalink) op te zoeken, kan u terecht op het "Externe platformen" scherm.

Een aantal zaken dienen vooraf correct geconfigureerd te zijn, opdat deze zoekopdracht succesvol kan lopen.

  1. Ehealth-certificaat correct geconfigureerd
  2. Online modus
  3. Uw voorkeurshub geconfigureerd (zie Applicatiegebruik)
  4. Vitalink aan in configuratie (zie Applicatiegebruik)
  5. Hub Therapeutische relatie en Geïnformeerde toestemming hebben met de patiënt om te zoeken op de Hubs, en een eHealth Therapeutische relatie en Geïnformeerde toestemming om te zoeken op Vitalink. U kan deze gemakkelijk aanmaken vanuit CareConnect via Privacybeheer.

Indien al deze zaken correct geconfigureerd zijn in CareConnect, dan kan u via de knop 'Zoek' alle beschikbare informatie ophalen van de hubs en Vitalink.

Indien u gerichter op zoek wil gaan naar informatie, kan u gebruik maken van enkele criteria.
U kan de zorgverlener, of het type document selecteren, alsook een begin - en einddatum voor de zoekopdracht.

Om een document van de hubs te downloaden, klikt u op het icoon rechts van de regel 
Eens het document gedownload is, kan u het openen met het vergrootglas icoon of rechtstreeks integreren via het tweede icoon.

Ook indien er algemene problemen zouden optreden bij de hubs of bij Vitalink is het mogelijk extern te gerichter te gaan zoeken door te filteren op 'Documenttype'.

Een nieuwe journaalnotitie publiceren op de Vitalink

Het is mogelijk een notitie, al dan niet met bijlage, te plaatsen op Vitalink via het tabblad 'Nieuw' onder 'Externe platformen'. 

De datum van dag wordt overgenomen. Vul vrije tekst in (maximum 300 karakters). Voeg een bijlage toe en een tag indien gewenst.

Klik daarna op 'Verzenden'.