Hier vindt u meer info over de functionaliteiten van CareConnect. Klik op een item om hier meer info over te vinden.
Inhoudstafel:
- Covid-19
- Audit Vaccinatiegraad: Hoe ver zit uw praktijk van volledige vaccinatie?
- Vaccinatiecampagne
- Hoe beheer ik de activatie voor zwangere patiënten en wat is de invloed op de prioriteit van vaccineren?
- Covid-19 vaccinatie: Activeer een patiënt voor een extra prik
- Video audit vaccinatiegraad
- Werden voor mijn praktijk patiënten verwijderd uit de vaccinatiedatabank?
- Vaccinatiecampagne Fase 1 & Fase 2
- FAQ Vaccinatiestrategie
- Covid-19 vaccin registreren in CareConnect
- Covid-19 Test Prescription Code (CTPC) - Hoe patiënten bij voorrang (laten) testen
- Covid-19 barometer: Gecodeerd registreren in het Elektronisch Medisch Dossier (EMD)
- eForm: Dagelijkse situatie in uw praktijk versie 2 - Audit Covid-19 - Barometer
- Webinar 22 mei 2020 - Nieuwigheden in CareConnect omtrent Covid-19
- eForms Testing en Tracing Covid-19
- PCR-testing
- eForm: Dagelijkse situatie in uw praktijk versie 2 - Audit Covid-19
- Coronalert: Hoe gebruik ik de applicatie 'Coronalert' in CareConnect?
- eForm: Dagelijkse situatie in uw praktijk
- Hoe kunnen bijwerkingen gemeld worden aan het FAGG?
- Telecontact: nomenclatuurcode 101990 advies met het oog op triage Covid-19
- Webinar - Vaccinatiecampagne fase 1 & fase 2
- Telecontact: nomenclatuurcode 101135 advies met oog op continuïteit van de zorg
- Telecontact: nomenclatuurcode 109012 advies
- Videoconsultatie Helena
- Covid-19 : Uitzonderlijke maatregelen van de verzekering voor geneeskundige verzorging en uitkeringen
- CareConnect Go Visit
- Hector
- Algemeen
- Starten
- CareConnect General Practitioner installeren op een nieuw toestel?
- Wat moet ik configureren om met CareConnect van start te gaan?
- Wat moet ik als HAIO configureren om met CareConnect van start te gaan?
- Download eID software
- Wat moet mijn IT-dienst instellen voor de werking van CareConnect General Practitioner in een beveiligde omgeving?
- Webinar: Een HAIO in uw praktijk
- Inloggen
- Startpagina
- CareConnect General Practitioner installeren op een nieuw toestel?
- Berichten
- Agenda
- Dossier - medisch
- Dossier - administratief
- Helena
- Tips van de helpdesk: Volmachten in Helena
- Helena alert: Account aanmaken in 30 seconden
- Hoe kan u als huisarts een Helena-account resetten?
- Voorschriften en attesten digitaal ondertekenen via Adobe Reader
- 'Mijn apotheek' connecteren in Helena en medicatie online reserveren?
- Helena account met volmachthouder
- Helena voor de patiënt
- Helena Professional
- Helena: Melding “Gelieve een meer complexe code in te stellen”
- Parameters opvragen aan uw patiënt via Helena
- Het Helena account van een patiënt herstellen
- Helena voor huisartsen - begeleidingswebinar
- Communiceren en digitaal documenten delen via Helena
- De patiënt heeft een nieuwe Helena pincode of activatiecode nodig?
- Helena: Problemen met beeld/geluid bij het openen van een videoconsult op Helena? (Windows)
- Helena: Problemen met beeld/geluid bij het openen van een videoconsult op Helena? (Mac)
- Helena - Inloggen via Itsme® via de computer
- Helena - Inloggen via Itsme® via smartphone
- Hoe maak ik een account aan op Itsme®? (via bankapp)
- Hoe maak ik een account aan op Itsme®? (via e-ID)
- Helena: Geen sms-code ontvangen?
- Patiëntdetails
- Externe platformen
- Privacybeheer
- Exporteer
- Importeer
- Terugbetaling
- Hoofdstuk IV
- Helena
- Tarificatie
- Nieuw in de tarificatiemodule
- Update tarificatiemodule versie 19 (11/2021)
- Update tarificatiemodule versie 17 (07/2021)
- Tarificatiemodule update versie 15 (02/2021)
- Tarificatiemodule update versie 13 (12/2020)
- Tarificatiemodule update versie 10
- Tarificatiemodule update versie 8
- Tarificatiemodule update versie 7
- Tarificatiemodule update versie 6
- Tarificatiemodule update versie 5
- Het tarificatie (pop-up) scherm
- Te verwerken ~ Te ontvangen ~ Geweigerd ~ Afgewerkt
- eFact
- eAttest
- Geavanceerde tarificatie
- Geavanceerde tarificatie: Attesten afdrukken met een matrixprinter
- Geavanceerde tarificatie: Default derde betaler voor technische handelingen
- Geavanceerde tarificatie: Eigen tarieven configureren
- Geavanceerde tarificatie: Memocodes voor materiaal of administratieve forfaitaire facturatie
- Geavanceerde tarificatie: Personaliseerbare herinneringen voor patiënten of instellingen
- Geavanceerde tarificatie: Prestaties voor rekening van de patiënt en mutualiteit op één attest
- Geavanceerde tarificatie: Toegang tarificatie voor het secretariaat
- Geavanceerde tarificatie: facturatie voor rekening van de patiënt
- Geavanceerde tarificatie: Automatische berekening van retrocessie
- Geavanceerde tarificatie: Personaliseerbare facturen voor patiënten en instellingen
- Geavanceerde tarificatie: Memocodes aanmaken en groeperen voor vaste kosten
- Geavanceerde tarificatie: Facturatie van het remgeld aan een instelling
- Forfaitaire tarificatie (medisch huis)
- Verplichte afronding van het contant betaalde bedrag
- Hoe haal ik mijn overzicht van ontvangsten uit de vorige praktijk?
- Hoe krijg ik een overzicht van mijn ontvangsten?
- Wat is de betekenis van de verschillende icoontjes in de patiëntenfiche?
- Nieuw in de tarificatiemodule
- Taken
- Extra/tandwiel
- Patiëntenbeheer
- Mijn CareConnect
- Statistiek
- Hoe kan ik een dagoverzicht bekomen van de ingebrachte consultaties?
- Hoe krijg ik een overzicht van het aantal (e)GMD patiënten en (e)GMD ontvangsten?
- Mailing opmaken naar verschillende patiënten
- Statistieken omtrent (e)GMD en de automatische verlenging zonder contact
- Statistiek: Griepvaccinatie
- Webinar - Statistiekmodule
- Synchronisatie
- Configuratie
- Geïntegreerde premie
- Gebruikersbeheer
- Logboek
- Help
- eHealth
- Webinars