Skip to main content
CareConnect

CareConnect

  • NL
  • FR

Main menu

  • Home
  • Handleiding
  • Nieuw
  • Webinars
  • FAQ
  • Videos
  • Downloads
  • Tarificatie
  • Helena
  • Covid-19

You are here

  1. Home
  2. » Handleiding
  3. » Tarificatie

Tarificatie

Tarificatie

Elektronisch factureren

  • eFact & eAttest

Geavanceerde tarificatie

  • Activatie en functionaliteiten

Forfaitaire tarificatie voor medische huizen

  • Configuratie, elektronische facturatie en herfacturatie.

 Ontdek de nieuwe functionaliteiten in de tarificatiemodule: klik hier

 

 

 

 

 

  • Nieuw in de tarificatiemodule
  • Het tarificatie (pop-up) scherm
  • Te verwerken ~ Te ontvangen ~ Geweigerd ~ Afgewerkt
  • eFact
  • eAttest
  • Geavanceerde tarificatie
  • Forfaitaire tarificatie (medisch huis)
  • Verplichte afronding van het contant betaalde bedrag
  • Hoe haal ik mijn overzicht van ontvangsten uit de vorige praktijk?
  • Hoe krijg ik een overzicht van mijn ontvangsten?
  • Wat is de betekenis van de verschillende icoontjes in de patiëntenfiche?
‹ Hoofdstuk IV up Nieuw in de tarificatiemodule ›
  • Nieuw in de tarificatiemodule
  • Het tarificatie (pop-up) scherm
  • Te verwerken ~ Te ontvangen ~ Geweigerd ~ Afgewerkt
  • eFact
  • eAttest
  • Geavanceerde tarificatie
  • Forfaitaire tarificatie (medisch huis)
  • Verplichte afronding van het contant betaalde bedrag
  • Hoe haal ik mijn overzicht van ontvangsten uit de vorige praktijk?
  • Hoe krijg ik een overzicht van mijn ontvangsten?
  • Wat is de betekenis van de verschillende icoontjes in de patiëntenfiche?

Handleiding

  • Covid-19
    • Audit Vaccinatiegraad: Hoe ver zit uw praktijk van volledige vaccinatie?
    • Vaccinatiecampagne
    • Hoe beheer ik de activatie voor zwangere patiënten en wat is de invloed op de prioriteit van vaccineren?
    • Covid-19 vaccinatie: Activeer een patiënt voor een extra prik
    • Video audit vaccinatiegraad
    • Werden voor mijn praktijk patiënten verwijderd uit de vaccinatiedatabank?
    • Vaccinatiecampagne Fase 1 & Fase 2
    • FAQ Vaccinatiestrategie
    • Covid-19 vaccin registreren in CareConnect
    • Covid-19 Test Prescription Code (CTPC) - Hoe patiënten bij voorrang (laten) testen
    • Covid-19 barometer: Gecodeerd registreren in het Elektronisch Medisch Dossier (EMD)
    • eForm: Dagelijkse situatie in uw praktijk versie 2 - Audit Covid-19 - Barometer
    • Webinar 22 mei 2020 - Nieuwigheden in CareConnect omtrent Covid-19
    • eForms Testing en Tracing Covid-19
    • PCR-testing
    • eForm: Dagelijkse situatie in uw praktijk versie 2 - Audit Covid-19
    • Coronalert: Hoe gebruik ik de applicatie 'Coronalert' in CareConnect?
    • eForm: Dagelijkse situatie in uw praktijk
    • Hoe kunnen bijwerkingen gemeld worden aan het FAGG?
    • Telecontact: nomenclatuurcode 101990 advies met het oog op triage Covid-19
    • Webinar - Vaccinatiecampagne fase 1 & fase 2
    • Telecontact: nomenclatuurcode 101135 advies met oog op continuïteit van de zorg
    • Telecontact: nomenclatuurcode 109012 advies
    • Videoconsultatie Helena
    • Covid-19 : Uitzonderlijke maatregelen van de verzekering voor geneeskundige verzorging en uitkeringen
  • CareConnect Go Visit
    • CareConnect Go Visit: Hoe getuigschriften opnieuw maken?
  • Hector
    • FAQ's Hector & eHealthbox
    • De werking van Hector
    • Hoe kan ik mijn eHealthcertificaat configureren of vernieuwen in CareConnect & Hector?
    • Hector start niet op: een groot uitroepteken verschijnt (Mac)
  • Algemeen
    • JVM error bij opstart CareConnect General Practitioner?
    • Wat zijn de systeemvereisten voor CareConnect?
      • Hoe controleer ik de bit versie van mijn computer?
      • Hoge prestaties - Hoe het energiebeheer bepalen van uw toestel (Windows) ?
    • Downloads
    • Nieuw in CareConnect
    • Opmerkingen bij de uitgave
  • Starten
    • CareConnect General Practitioner installeren op een nieuw toestel?
      • Wat moet ik configureren om met CareConnect van start te gaan?
      • Wat moet ik als HAIO configureren om met CareConnect van start te gaan?
      • Download eID software
      • Wat moet mijn IT-dienst instellen voor de werking van CareConnect General Practitioner in een beveiligde omgeving?
      • Webinar: Een HAIO in uw praktijk
    • Inloggen
      • Corilus Passport (Multifactor authenticatie)
      • Inloggegevens resetten via Corilus Passport
      • Waarom kan ik mij niet registreren om in te loggen via e-mail en wachtwoord?
    • Startpagina
      • Nieuwe patiënt
      • Patiëntendossier openen
  • Berichten
    • Postvak in
    • Verzonden
    • Foutief
  • Agenda
    • Progenda links en help
  • Dossier - medisch
    • Dashboard
    • Zorgelementen
    • Zorgaanpakken
    • Contact
      • Nieuw contact
      • Videoconsult
      • Journaal
      • Contact overzicht
      • Journaal log
    • Documenten
      • HealthLink/eForm
        • Kinesitherapievoorschrift in een nieuw jasje
        • (Nieuw) Snel foto('s) toevoegen in uw medisch dossier via QR-code
        • Evaluatie van de handicap FOD Sociale Zekerheid (Handicare)
        • eForm préoperatief beleid E17
    • Parameters
    • Labo
      • Laboaanvraag
    • Medicatie
      • Overzicht
      • Webinar: Nieuw in CareConnect 5.2
      • Nieuw
        • Hoe medicatie elektronisch voorschrijven?
        • Hoe maak ik een magistraal voorschrift enkel van toepassing in één dossier?
      • Voorschriften
        • Hoe activeer ik de module theramid-I / medicatiebewaking
        • Hoe kan ik een blanco voorschrift afdrukken?
        • Wat kan medicatiebewaking u vertellen ?
        • Waarom medicatiebewaking almaar meer onmisbaar wordt
      • Vitalink medicatieschema
    • Handelingen
    • Vaccinaties
      • Synchronisatie met Vaccinnet
      • Vaccinaties valideren
    • Aandachtspunten
    • Patiëntinfo
    • Planning
    • Notities
    • Zwangerschapsdossier
  • Dossier - administratief
    • Helena
      • Tips van de helpdesk: Volmachten in Helena
      • Helena alert: Account aanmaken in 30 seconden
      • Hoe kan u als huisarts een Helena-account resetten?
      • Voorschriften en attesten digitaal ondertekenen via Adobe Reader
      • 'Mijn apotheek' connecteren in Helena en medicatie online reserveren?
      • Helena account met volmachthouder
      • Helena voor de patiënt
      • Helena Professional
      • Helena: Melding “Gelieve een meer complexe code in te stellen”
      • Parameters opvragen aan uw patiënt via Helena
      • Het Helena account van een patiënt herstellen
      • Helena voor huisartsen - begeleidingswebinar
      • Communiceren en digitaal documenten delen via Helena
      • De patiënt heeft een nieuwe Helena pincode of activatiecode nodig?
      • Helena: Problemen met beeld/geluid bij het openen van een videoconsult op Helena? (Windows)
      • Helena: Problemen met beeld/geluid bij het openen van een videoconsult op Helena? (Mac)
      • Helena - Inloggen via Itsme® via de computer
      • Helena - Inloggen via Itsme® via smartphone
      • Hoe maak ik een account aan op Itsme®? (via bankapp)
      • Hoe maak ik een account aan op Itsme®? (via e-ID)
      • Helena: Geen sms-code ontvangen?
    • Patiëntdetails
      • Hoe een overlijden registreren of een dossier archiveren?
      • De patiënt heeft geen eID, wat met eGMD en Hoofdstuk 4?
    • Externe platformen
    • Privacybeheer
    • Exporteer
      • Hoe exporteer ik een patiëntendossier naar een collega?
      • PRF - Hoe kan u een patiëntendossier maken voor een arts buiten België?
    • Importeer
      • Hoe importeer ik een patiëntendossier van een collega?
    • Terugbetaling
    • Hoofdstuk IV
  • Tarificatie
    • Nieuw in de tarificatiemodule
      • Update tarificatiemodule versie 19 (11/2021)
      • Update tarificatiemodule versie 17 (07/2021)
      • Tarificatiemodule update versie 15 (02/2021)
      • Tarificatiemodule update versie 13 (12/2020)
      • Tarificatiemodule update versie 10
      • Tarificatiemodule update versie 8
      • Tarificatiemodule update versie 7
      • Tarificatiemodule update versie 6
      • Tarificatiemodule update versie 5
    • Het tarificatie (pop-up) scherm
      • Hoe een betrekkelijke prestatie toevoegen aan een nomenclatuurnummer?
    • Te verwerken ~ Te ontvangen ~ Geweigerd ~ Afgewerkt
    • eFact
      • Hoe uw Uniek ContactPunt-code (UCP) voor VI 100 configureren?
      • Een nieuw elektronisch getuigschrift aanmaken na weigering van de mutualiteit gaat nu vlotter!
      • eFact: Facturen opnieuw verzenden of finaliseren
    • eAttest
      • Hoe verwijder ik een eAttest bij de mutualiteit na verzending?
    • Geavanceerde tarificatie
      • Geavanceerde tarificatie: Attesten afdrukken met een matrixprinter
      • Geavanceerde tarificatie: Default derde betaler voor technische handelingen
      • Geavanceerde tarificatie: Eigen tarieven configureren
      • Geavanceerde tarificatie: Memocodes voor materiaal of administratieve forfaitaire facturatie
      • Geavanceerde tarificatie: Personaliseerbare herinneringen voor patiënten of instellingen
      • Geavanceerde tarificatie: Prestaties voor rekening van de patiënt en mutualiteit op één attest
      • Geavanceerde tarificatie: Toegang tarificatie voor het secretariaat
      • Geavanceerde tarificatie: facturatie voor rekening van de patiënt
      • Geavanceerde tarificatie: Automatische berekening van retrocessie
      • Geavanceerde tarificatie: Personaliseerbare facturen voor patiënten en instellingen
      • Geavanceerde tarificatie: Memocodes aanmaken en groeperen voor vaste kosten
      • Geavanceerde tarificatie: Facturatie van het remgeld aan een instelling
    • Forfaitaire tarificatie (medisch huis)
      • Webinar: Elektronische facturatie voor medische huizen
      • Hoe een groepscertificaat configureren?
      • Rechten tarificatie medisch huis activeren
      • Abonnement en elektronische forfaitaire facturatie
      • Herfacturatie voor forfaitaire facturatie (medisch huis)
    • Verplichte afronding van het contant betaalde bedrag
    • Hoe haal ik mijn overzicht van ontvangsten uit de vorige praktijk?
    • Hoe krijg ik een overzicht van mijn ontvangsten?
    • Wat is de betekenis van de verschillende icoontjes in de patiëntenfiche?
  • Taken
    • Hoe maak ik een nieuwe taak aan niet gelinkt aan een patiënt?
  • Extra/tandwiel
    • Patiëntenbeheer
      • Documenten uploaden
        • Hoe voeg ik foto’s of ingescande verslagen toe aan een patiëntendossier?
      • Patiënten exporteren
      • Patiënten importeren
      • Patiënten samenvoegen
    • Mijn CareConnect
      • Documenten
        • Hoe creëer ik een documentsjabloon of hoe maak ik een document aan op basis van een bestaande brief voor al mijn patiënten?
      • Medicatie
        • Hoe maak ik een magistraal voorschrift beschikbaar voor alle dossiers?
      • Voorschriften
      • Adresboek
    • Statistiek
      • Hoe kan ik een dagoverzicht bekomen van de ingebrachte consultaties?
      • Hoe krijg ik een overzicht van het aantal (e)GMD patiënten en (e)GMD ontvangsten?
      • Mailing opmaken naar verschillende patiënten
      • Statistieken omtrent (e)GMD en de automatische verlenging zonder contact
      • Statistiek: Griepvaccinatie
      • Webinar - Statistiekmodule
    • Synchronisatie
    • Configuratie
      • Afdrukken
        • Brother© en Zebra Label© labelprinters compatibiliteit en configuratie
      • Applicatiegebruik
      • Berichten
      • Interfaces
    • Geïntegreerde premie
      • Geïntegreerde praktijkpremie huisartsgeneeskunde aanvragen
      • Recip-e
      • Hoofdstuk IV
      • eFact
      • Geïnformeerde toestemming
      • SumEHR
      • eGMD
        • Hoe activeer ik als HAIO het eGMD ?
        • eGMD: Aanpassing van betalingstermijnen en verlengingen
      • Medicatieschema
      • CEBAM Evidence linker
      • eAttest
      • MyHandicap
    • Gebruikersbeheer
      • Overzicht
      • Templates gebruikersrechten
        • Template medische rol: vrijwilliger
        • Template medische rol: medisch assistent optie 1
        • Template medische rol: medisch assistent optie 2
      • Mijn gebruiker
      • Nieuw
        • Hoe kan ik een tijdelijke gebruiker toevoegen? (vervanging binnen de praktijk)
      • Licentiebeheer
        • Hoe kan ik een permanente licentie vrijmaken voor een nieuwe collega?
        • De HAIO zal als zorgverlener werken in een andere praktijk.
        • De HAIO blijft als permanente zorgverlener werken in dezelfde praktijk
      • Vervanging
        • Hoe kan ik een praktijk toegang geven tot mijn dossiers gedurende mijn verlof? (vervanging buiten de praktijk)
    • Logboek
  • Help
    • Hoe een suggestie doorgeven voor CareConnect General Practitioner?
    • Hoe wis ik de vele certificaten van patiënten wanneer ik wil inloggen met mijn eID op een website?
    • Foutmelding bij een Hoofdstuk IV aanvraag of verlenging?
  • eHealth
    • Foutmelding bij het inladen van het eHealthcertificaat van de HAIO?
    • eHealth certificaat configureren
  • Webinars

Gerelateerde inhoud

  • Update tarificatiemodule versie 19 (11/2021)
  • Wat is de betekenis van de verschillende icoontjes in de patiëntenfiche?
  • Hoe uw Uniek ContactPunt-code (UCP) voor VI 100 configureren?
  • Te verwerken ~ Te ontvangen ~ Geweigerd ~ Afgewerkt
  • Het tarificatie (pop-up) scherm
  • Hoe haal ik mijn overzicht van ontvangsten uit de vorige praktijk?
  • Rechten tarificatie medisch huis activeren
  • Webinars
  • Hoe krijg ik een overzicht van mijn ontvangsten?
  • Wat betekent automatisch factureren en betaling registreren bij factureren?
  •  
  • 1 of 2
  • next ›

Meest geraadpleegd

Nieuw contact
Downloads
Dossier - medisch
Afdrukken
CareConnect Go Visit
Statistiek
Webinars
Nieuwe patiënt
Download eID software
Documenten